Naše Zákaznická péče se rozrůstá. Jak se nováčkům daří v začátcích?

Naše Zákaznická péče se rozrůstá. Jak se nováčkům daří v začátcích?

Slevomat HR 8. 8. 2019

Veselý a skvělý tým naší Zákaznické péče k sobě hledá další parťáky. 🙂 Před měsícem k nám přišla Eliška a rozhodla se, že ti ještě za tepla prozradí, jaké byly její začátky ve firmě. Zjisti, co ji nejvíc překvapilo, proč se rozhodla pro Slevomat a jak vnímá firmu jako celek.

Eliško, odkud k nám přicházíš a co tě vedlo k tomu, že ses rozhodla pro Slevomat?

Přicházím z oděvního řetězce, kde jsem měla na starost zaškolování nových zaměstnanců. Striktní pravidla a omezená možnost seberealizace mě přivedly právě sem. Slevomat na mě vždy působil jako místo, kde chce člověk pracovat – ať už se jedná o možnost kariérního růstu, či otevřenou firemní kulturu. První návštěva Slevomatu v mnohém předčila má očekávání. Cítila jsem, že tohle je místo, kde chci zůstat. Představa, že bych měla jít po tomto pohovoru do nudné kanceláře na strojený pohovor, pro mě byla naprosto nepředstavitelná. Mé nadšení stále trvá a jsem moc ráda, že jsem tu. 🙂

Co výběrko – představili jsme ti pozici správně? Co očekávání versus realita?

Myslím si, že už během výběrového řízení si můžete udělat obrázek o práci, která vás čeká. Nazvala bych to takovým zátěžovým testem. 🙂 Během pohovoru dojde na situace, na které se člověk nepřipraví (i kdyby chtěl sebevíc), což přesně odpovídá realitě. Každý den se setkávám s něčím novým a postupně se učím, jak takové situace řešit. Pravidelně se mi dostává zpětné vazby, což velmi oceňuji. Díky tomu vím, na co se zaměřit, a můžu být ve své práci lepší a lepší.

Jak proběhlo zaškolení?

První 3 dny jsem měla školení, při kterém jsem za relativně krátký čas získala obrovské množství teoretických znalostí. V průběhu dalších dní jsem se přesunula na své místo v oddělení Zákaznické péče, kde jsem se postupně začala zapojovat do pracovního procesu. Zpočátku jsem si vůbec nedovedla představit svůj první kontakt se zákazníkem, ale s pomocí mých skvělých kolegů to byla hračka. Nyní mě čeká ještě několik školení, na kterých si prohloubím své stávající znalosti.

Jak vypadá tvůj den v práci? Baví tě, co děláš?

Každý den mi uteče jako voda a do práce chodím opravdu ráda. Cítím se tu tak dobře, že občas zapomenu jít po konci pracovní doby domů. 🙂 Stále se něco děje, chvilku volám, chvilku odepisuji na e- maily a rázem už zase volám. Rozhodně se ani chvilku nenudím. Baví mě, jak je každý den úplně jiný – nikdy nevím, co mi přichystá zítřek.

Eliška, když se zrovna směje na někoho do telefonu 🙂

Co tě nejvíc překvapilo?

Věděla jsem, že má člověk ve většině situací volnou ruku. Nicméně i tak mě překvapilo, jak moc. Když jsem si přišla pro radu, nikdy se mi nedostalo odpovědi: „Udělej to takhle.“ Bylo mi navrhnuto, jak se dá situace řešit, ale konečné rozhodnutí záleželo vždy jen a jen na mně.

Co tě na práci baví nejvíc?

Baví mě dělat lidem kolem sebe radost. V podstatě to beru jako takové poslání. Občas volá zákazník a z jeho hlasu je poznat, že je s něčím nespokojený. Na konci hovoru se jeho hlas změní, je moc rád, jak se situace vyřešila, a s vděkem se loučí. To je pocit k nezaplacení.

Co je pro tebe největší výzva?

Za největší výzvu momentálně považuji upevnění všech znalostí a získání sebejistoty v tom, co dělám.

Jak vnímáš tým zákaznické? A tým Slevomatu?

Tým, který mám kolem sebe, je přímo pohádkový. 🙂 Neustále se všichni ptají, jak se cítím, jak se mám, zda mě práce baví. Od prvního dne se cítím jako součást týmu, kde si všichni pomáhají a jsou tu jeden pro druhého. Všude vládne přátelská atmosféra a člověk ví, že na nic není sám. Každý jednotlivec ve Slevomatu přispívá svým dílem k tomu, aby vše fungovalo, jak má. Proto mi celý tým Slevomatu připadá
jako jedna velká rodina. 🙂

Eliška – jedna z našich nových tváří na Zákaznické péči

Jaký benefit je pro tebe nejzajímavější?

Moc se mi líbí benefit v podobě kreditů, které slouží k nákupům na Slevomatu – člověk hned zjistí, co všechno k životu nezbytně potřebuje. 🙂
Za benefit považuji take společné akce, které se konají pravidelně. Díky nim člověk velice rychle zapadne do nového kolektivu a stráví volný čas příjemným způsobem.

Jak vidíš svou budoucnost ve Slevomatu? Kam se chceš posunout?

Ráda bych v budoucnu předávala své zkušenosti dál a byla v začátcích oporou těm, kteří to budou potřebovat. Nicméně nejsem člověk, co by příliš plánoval. Myslím si, že oddělení Zákaznické péče je skvělým odrazovým můstkem, díky kterému v sobě každý najde to, co ho baví a v čem je výjimečný.

Chceš mít z práce taky takovou radost? Přidej se k nám. Čekáme na tebe tady:

Volná židle na naší Zákaznické péči

A pokud máš radši se se zákazníky potkávat osobně, pak mrkni sem:
Volná židle na naší pobočce

Jak se vám článek líbil?

Slevomat HR

Přidejte se k nám, bude to jízda! Hodně se naučíte, zužitkujete své nápady a nebudou vás svazovat žádná korporátní pravidla. Máme výjimečnou firemní kulturu, neustále se rozvíjíme, říkáme věci na rovinu a podporujeme inovace i zdravé riskování. Rádi se s vámi podělíme o nasbírané zkušenosti, a to nejen o ty tuzemské, ale i zahraniční. Jsme totiž součástí mezinárodní skupiny Secret Escapes, která se specializuje na prodej luxusních pobytů po celém světě. Staňte se součástí našeho týmu i vy. Slevomat: Cesta k zážitkům i k nové práci. 

Nahoru