Poznejte náš pražský obchodní tým

Poznejte náš pražský obchodní tým

Slevomat HR 27. 5. 2016

Jejich tempo je vražedné, jejich revírem je Praha. Každý den plní stránky Slevomatu exkluzivními nabídkami pražských podniků a firem a nebojí se ani známých a zvučných jmen. Seznamte se s některými obchodníky z našeho pražského týmu a zjistěte, jestli byste se k nim také hodili. Poznejte, co je na jejich práci baví, jakých úspěchů v poslední době dosáhli a jak se za ně odměnili.

Pražské nabídky jsou důležitou součástí našeho businessu, naší výlohou, díky níž se nám daří mít na stránkách jen v lokalitě Prahy už okolo 100 000 návštěv denně. Například kategorie zábavy zahrnující různá zábavní centra, kterých nyní vznikají po celé republice desítky ročně, loni vyrostla o více než 30 % .

Značka Slevomat se postupem času vyvíjí a nyní mají zájem o spolupráci i partneři, kteří před námi dříve zavírali dveře. Spolupracujeme už s desítkami renomovaných značek, s módními i gastro řetězci. Je to díky obrovskému zásahu, který máme – 1,5 milionu zákazníků už není jen jedna cílová skupina. Při cílení nabídek využíváme segmentaci, takže můžeme oslovit jen publikum relevantní pro naše partnery. Obchodníkům v Praze se tak neustále otevírá prostor zaujmout nové partnery, kteří přinášejí zajímavé výsledky a výdělek.

Naše největší přidaná hodnota jsou zkušenosti, které jsme během téměř 6 let nasbírali, a naše práce s daty. Obchodník tak sehrává roli konzultanta. Partnera osloví a společně s ním vymyslí produkt, který bude atraktivní pro zákazníka a bude ekonomicky funkční pro partnera.

Prototyp dobrého obchodníka pro nás není zkušený kravaťák se služebním autem, který opečovává svěřené portfolio.

Nejlepší obchodník pro nás není ten, který přináší firmě nejvíce peněz, ale ten, který zároveň dokáže neustále přinášet nové zajímavé partnery a chce iniciativně zkoušet nové možnosti.

No, ale dost čísel a teorie a pojďme se už na 3 konkrétní příběhy našich obchodníků podívat.

Tomáš

Tomáš patří mezi naše nejlepší obchodníky. Brzy to budou 2 roky, co u nás začínal. Za tu dobu spustil mnoho úspěšných kampaní, například Nordsee s oblíbenými rybími produkty, zážitkový park Zeměráj nebo Filmové muzeum. U těchto nabídek šel počet zákazníků do tisíců.

Nejvíc ho baví, že si může sám dávat výzvy a má svobodu i možnost kreativity v jejich plnění. Nikdo mu nemluví do sestavení nabídek (ale samozřejmě si může přijít pro radu za svou zkušenou šéfkou Luckou, která je ve Slevomatu od počátku) a má absolutní důvěru v sestavení obchodních případů. Ani po 2 letech to pro něj prý není stereotyp a pořád se potkává se zajímavými lidmi a obchody. Loni si chtěl vydělat za měsíc přes 100 000 Kč a to se mu povedlo, teď si dal za cíl získat populární kubánskou restauraci La Bodeguita del Medio. Jak ho to vůbec napadlo a jak to nakonec dopadlo, vám prozradí ve videích.

Jak jednání probíhalo?

A co se bude dít dál a jak se Tomáš odmění?

Degustační menu v La Bodeguita del Medio si prozatím našlo skoro 200 příznivců – https://www.slevomat.cz/sleva/989657–6chodove-menu-pro-dva-v-la-bodeguita-del-medio

Petr

Z jiného slevového portálu ho skoro před rokem přivedla vidina toho, že u nás bude mít svobodu a volnost, silné zázemí a dočká se férového jednání od manažerů. Lákala ho i příležitost nastavovat nabídky na míru a možnost prosadit si svůj názor.

To, co o firemní kultuře slyšel, se mu potvrdilo. Aktuálně je v Praze obchodníkem, který je nejvíce akviziční, přináší nejvíce nových partnerů a to ho baví. Taky si to už nedokáže představit jinde s jinými kolegy, v týmu našel spoustu parťáků na pivo nebo grilovačku po práci.

Venku bylo hezky, tak se naše pražská parta rozhodla při venkovním špacíru grilovat. Neměli gril, maso ani nic dalšího, ale nakonec se zadařilo a při západu slunce byla ve vzduchu vůně grilovaného masa 🙂

Petr je prý opičák, a tak se nám nechtěl ukázat na kameru. Že prý se i docela nerad fotí. Ale vyzpovídat se nechal.

Petra: Péťo, na co jsi v poslední době hrdý a co se ti povedlo?

Petr: Obnovil jsem spolupráci s Le Grill, což je velmi známá a zajímavá pražská restaurace. Jednání trvala sice 3 měsíce, ale stálo to za to.

Petra: A co se na této nabídce tak povedlo?

Petr: Největší radost mám asi proto, že to byl partner, který s námi v začátcích, tuším v roce 2011 spolupracoval ještě jako Hotel Kempinski. Od té doby však k ničemu dalšímu nedošlo a já to chtěl změnit. V hotelových restauracích jsem viděl obecně velký potenciál, jelikož často mají zahraniční klientelu, která je v hotelu ubytovaná, ale nedaří se jim v restauraci mít také české hosty a vytěžovat kapacitu.

Le Grill jsem si vybral, jelikož jejich gastronomie je opravdu zážitek a patří ke špičkové kuchyni. Domluvil jsem si tam schůzku a začala jednání. Důležité bylo vysvětlit, kam se Slevomat od roku 2011 posunul, že máme různé cílové skupiny, které můžeme zaujmout. Také bylo nutné zjistit spoustu informací, abych byl schopen navrhnout nabídku, která dává smysl a bude zajímavá pro zákazníka i Le Grill.

Petra: A povedlo se 🙂

Petr: Přesně tak. Vymysleli jsme speciální degustační vícechodové menu, které bylo ušito speciálně pro Slevomat. Pro zákazníky bylo svou skladbou zajímavé, takže se nám povedlo do restaurace přivést skoro 700 nových českých zákazníků. Dle hodnocení to byl úspěch, zákazníkům se moc líbilo a mnoho z nich tam vyrazí zase. Restaurace si rozšířila cílovou skupinu o nové stálé klienty, kteří se budou rádi vracet.

Petra: A bude spolupráce pokračovat?

Petr: Ano, už plánujeme další super akci, v Le Grill jsou nadšeni a jsme jejich novým marketingovým parťákem. 🙂

Restaurace Le Grill, kde jsme prodali 700 voucherů na degustační menu v ceně 1500 Kč – https://www.slevomat.cz/sleva/980929–5chodove-degustacni-menu-v-le-grill

Petra: A máš v kapse ještě nějakého dalšího partnera, se kterým se povedlov posledních týdnech nastartovat spolupráci?

Petr: Určitě ještě Motokáry Kartšok. Tahle spolupráce mě teď taky dost baví.

Petra: Proč?

Petr: Protože jsme nyní pro partnera marketingovým kanálem, který mu pomohl nastartovat byznys. Jsou to motokáry, které se minulý rok otevíraly. No a jelikož na Slevomatu nějaká taková zábava zrovna scházela, tak jsem je oslovil.

Petra: A byla z toho nová spolupráce…

Petr: Byla, ale trvalo to asi 4 měsíce. Stálo mě to hodně úsilí, telefonátů, schůzek a jízd v motokáře, abych zjistil, kde je partnerův potenciál v rozvoji jeho businessu, ale dospěli jsme ke zdárnému konci. No vlastně ne, plánujeme další a další akce 🙂

Petra: Díky čemu to nakonec klaplo?

Petr: Nevzdal jsem to a našel cestu, jak by to mohlo fungovat. Hodně jsme se zasekli na tom, jak se cenově sladit, aby to bylo přínosné pro majitele motokár i zákazníky. Nejprve jsme dali zkušební spolupráci, kde jsme nabídli zákazníkům Slevomatu delší zážitek z jízdy a ještě něco navíc. A to přineslo přes 1000 zákazníků, kteří by se jinak třeba o nových motokárách ani nedozvěděli. A tak jsme našli cestu, jak zajistit zisk i reklamu zároveň. No a už nám běží akce číslo 2. A úspěch je obdobný.

Ve dvou nabídkách prodáno přes 1600 voucherů a akce stále běží –https://www.slevomat.cz/sleva/985133–2×-10-minut-jizdy-v-motokare-a-energitak-k-tomu

Petra: A odměna pro tebe?
Petr: Tahle spolupráce mi otevřela další dveře k dalším podobným partnerům a na mou pěknou finanční odměnu taky došlo. Zútulnil a vylepšil jsem si za ni byt. 🙂
Petra: Super, tak to je fajn, tak přeju další zajímavé partnery. A díky za rozhovor. Dovolíš mi dát do článku aspoň fotku?
Petr: Díky. Nenechají na sebe dlouho čekat, sleduj web 🙂 A fotku jo, ale jen společnou.

Tak tady ji máte – Péťa je ten vlevo. 🙂

Petra

Rádi bychom vám ještě představili nějaký ženský element pražského týmu, abyste si nemysleli, že tu máme samé chlapy. Ale chviličku to potrvá. Petra se teď věnuje 2měsíčnímu „projektu“ dcera Kačenka, a tak ji v kanceláři tolik nevídáme, pracuje spíše z domova, kde zvládá opečovávat jak stávající obchodní partnery, tak řeší získání nových.

Přípitek kolegů na Kačenčino zdraví, který letěl MMSkou Pétě do porodnice

O tom, co teď úspěšně zobchodovala vám určitě ráda poví, ale budete si muset chvilku počkat a vrátit se sem za týden.

No a kdo je další? Možná vy…

Představili jsme vám tři naše kolegy, ale aktuálně je v pražském týmu 8 obchodníků (ty další vám ukážeme zase příště). Rádi bychom ovšem měli „Pražskou super desítku“, abychom byli připraveni na nejzajímavější sezónu roku – Vánoce (Ano. My už v létě začínáme řešit Vánoce).

Oslava úspěšně zvládnutého závodu Spartan Race – 4 závodníci a tým fanoušků

Myslíte si, že by se vám v tomhle týmu, kde kolegové jsou i přátelé, chtělo pracovat? Lákalo by vás oslovovat různé partnery ze segmentu služeb v Praze? Bavil by vás slevový byznys (bez toho to totiž nejde) a chcete se učit od našich nejlepších? Není nač čekat, budeme se těšit na váš e‑mail a životopis na prace@slevomat.cz.

Vše k naší pozici obchodníka se dozvíte také na www.slevomat.cz/prace.

Volné pozice právě teď

Jak se vám článek líbil?

Slevomat HR

Přidejte se k nám, bude to jízda! Hodně se naučíte, zužitkujete své nápady a nebudou vás svazovat žádná korporátní pravidla. Máme výjimečnou firemní kulturu, neustále se rozvíjíme, říkáme věci na rovinu a podporujeme inovace i zdravé riskování. Rádi se s vámi podělíme o nasbírané zkušenosti, a to nejen o ty tuzemské, ale i zahraniční. Jsme totiž součástí mezinárodní skupiny Secret Escapes, která se specializuje na prodej luxusních pobytů po celém světě. Staňte se součástí našeho týmu i vy. Slevomat: Cesta k zážitkům i k nové práci. 

Nahoru